مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-30اقتصادي

توزیع روغن نباتی در بازار از هفته آینده / قیمت ها تغییر نخواهد کرد


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیر هوشنگ بیرشک با بیان اینکه مشکلاتی در گمرک و همچنین تخصیص و انتقال ارز باعث کاهش روند واردات روغن نباتی شده بود، - دبیر انجمن صنفی روغن نباتی ایران با بیان اینکه با توزیع 70 هزار تن روغن بین کارخانه ها از سوی شرکت بازرگانی دولتی ایران از هفته آینده روغن نباتی در بازار توزیع می شود و آرامش به بازار باز می گردد، اظهار کرد: قیمت روغن نباتی تغییری نخواهد کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، امیر هوشنگ بیرشک با بیان اینکه مشکلاتی در گمرک و همچنین تخصیص و انتقال ارز باعث کاهش روند واردات روغن نباتی شده بود، اظهار کرد: در هفته های گذشته جلساتی برگزار کردیم و شرکت بازرگانی دولتی در حدود 70 هزارتن روغن در بین کارخانه ها توزیع کرد که از هفته آینده در بازار توزیع می شود.

وی ادامه داد: 500 هزارتن روغن خام در بنادر کشور موجود است و ذخایر خوبی در روغن داریم، اما متاسفانه جو روانی ایجاد شده منجر به ایجاد تقاضای کاذب در بازار شد و برخی نیز شایعات را باور کردند.

دبیرانجمن صنفی روغن نباتی ایران با اشاره به اینکه مشکل خاصی در تولید روغن نباتی وجود ندارد، گفت: کارخانه ها به تولیدات خود ادامه می دهند و از هفته آینده بازار به آرامش قبلی خود باز می گردد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع روغن نباتی در بازار از هفته آینده / قیمت ها تغییر نخواهد کرد

توزیع روغن نباتی در بازار از هفته آینده / قیمت ها تغییر نخواهد کرد