مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 09:552020-10-30اقتصادي

نزولی شدن قیمت جهانی، نرخ ارز و تقاضای سفته بازها سکه و طلا را ارزان کرد


طبق اعلام نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، در طول یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، نسبت به هفته های گذشته آرام گرفته و باتوجه به کاهش قیمت اونس جهانی طلا، - طبق اعلام نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، در طول یک هفته اخیر بازار سکه و طلای داخلی، نسبت به هفته های گذشته آرام گرفته و باتوجه به کاهش قیمت اونس جهانی طلا، کاهش نرخ ارز در داخل و همچنین کاهش تقاضاهای کاذب که به دنبال ورود نیروهای انتظامی به معاملات کاغذی و دستگیری متخلفان رخ داد؛ قیمت سکه و طلا سیر نزولی گرفت.

محمد کشتی آرای در گفت وگو با ایسنا، اظهار کرد: قیمت جهانی طلا در طول هفته اخیر کاهشی بوده و تا پایان وقت اداری روز گذشته (پنجشنبه) به طور متوسط 24 دلار کاهش یافته است.

این کاهش قیمت اونس جهانی به انضمام کاهش قیمت نرخ ارز که در طول هفته اتفاق افتاد و از سوی دیگر کاهش تقاضاهای کاذب و معاملات سفته بازها، به عنوان سه عامل اصلی تاثیرگذار در قیمت سکه و طلا، سبب نزولی شدن قیمت سکه و طلا در طول هفته ای که گذشت، بود.

نایب رییس دوم اتحادیه طلا و جواهر تهران، علت کاهش نرخ ارز و کاهش تقاضاهای کاذب را اقدامات نیروی انتظامی در جهت برخورد با معاملات کاغذی طلا و ارز و دستگیری تعدادی از فعالان آن ها دانسته و ادامه داد: به نوعی می توان گفت که با توقف این معاملات


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نزولی شدن قیمت جهانی، نرخ ارز و تقاضای سفته بازها سکه و طلا را ارزان کرد

نزولی شدن قیمت جهانی، نرخ ارز و تقاضای سفته بازها سکه و طلا را ارزان کرد