مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:352020-10-30سياسي

پویش «جُرم بزرگ» بار دیگر در فضای مجازی به جریان افتاد


با حمایت رییس جمهور فرانسه از توهین دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم (ص) پویش «جُرم بزرگ» بار دیگر و با گستره بیشتری در فضای مجازی به جریان افتاد.

- با حمایت رییس جمهور فرانسه از توهین دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر اکرم (ص) پویش جُرم بزرگ بار دیگر و با گستره بیشتری در فضای مجازی به جریان افتاد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی محمدی رییس فرهنگ سرای رسانه از راه اندازی دوباره پویش جرم بزرگ خبر داد و گفت: فرهنگ سرای رسانه در نخستین روزهای توهین دوباره نشریه شارلی ابدو به ساحت پیامبر (ص)، پویش جُرم بزرگ را برای محکوم کردن این اهانت توسط اهالی فرهنگ و رسانه راه اندازی کرد.

پویشی که با استقبال خوبی از سوی اهالی فرهنگ و رسانه روبه رو شد و صدها چهره رسانه ای و فرهنگی به آن پیوستند.

وی افزود: این پویش پس از حمایت رییس جمهور فرانسه از این جرم بزرگ بار دیگر به جریان افتاد و این بار از عموم مردم دعوت می کند که با انتشار پستی مشترک در صفحات شخصی خود در فضای مجازی، انزجار خود از تکرار توهین نشریه فرانسوی زبان شارلی ابدو و حمایت رییس جمهور فرانسه از این جرم بزرگ را به نمایش بگذارند.

محمدی گفت: این پویش با هشتگ های #جرم بزرگ #تروریسم رسانه ای #شارلی ابدورسانه_نیست به زبان فارسی و Greatcrime# #Mediaterrorism و #CharlieHebdoisnotmedia به زبان انگلیسی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پویش «جُرم بزرگ» بار دیگر در فضای مجازی به جریان افتاد

پویش «جُرم بزرگ» بار دیگر در فضای مجازی به جریان افتاد