مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:202020-10-30سياسي

تقدیر فرمانده نیروی انتظامی از کارکنان سازمان بهشت زهرا (س)


فرمانده نیروی انتظامی در دیدار با مدیرعامل بهشت زهرا (س) تاکید کرد: «نیروی انتظامی با همه توان در کنار سازمان بهشت زهرا (س) و مدیریت موفق آن در کرونا می باشد».

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ سردار سرتیپ حسین اشتری فرماندهی کل نیروی انتظامی کشورگفت: ما هم به عنوان یک شهروند و هم فرمانده نیروی انتظامی از سازمان بهشت زهرا(س) و مدیریت موفق آن در کرونا حمایت می کنیم و آمادگی داریم با توجه به شرایط کنونی و بحران کرونا به صورت ویژه همکاری گسترده ای داشته باشیم تا خدمت رسانی بهتر به شهروندان صورت پذیرد.

سعید خال مدیر عامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) به همراه والدین شهید "حاج اصغر پاشاپور" از مدافعین حرم و همرزم سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی با سرتیپ پاسدار حسین اشتری فرمانده کل نیروی انتظامی کشور دیدار و گفت و گو کردند.

سردار سرتیپ پاسدار اشتری فرماندهی نیروی انتظامی کشور در این دیدار ضمن خدا قوت به مدیر عامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) گفت: انصافا کار در بهشت زهرا(س) کاری مقدس و ارزشمند است و جزء کارهایی است که مستقیم با روح انسان در ارتباط است و از این رو در زمره کارهای سخت و طاقت فرسا قرار دارد که البته به واسطه واجب کفایی بودن ثواب دنیوی و اخروی بالایی دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر فرمانده نیروی انتظامی از کارکنان سازمان بهشت زهرا (س)

تقدیر فرمانده نیروی انتظامی از کارکنان سازمان بهشت زهرا (س)