مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:102020-10-30ورزشي

آقای عزیز! عقل هواداران را شوخی نگیر


عضو هیات مدیره باشگاه استقلال در اظهار نظری تعجب آور و البته تامل برانگیر اعلام کرد که محمد نادری بابت یک سال بازی در استقلال پولی دریافت نمی کند! - گروه ورزشی جی پلاس، یکی از معضلات سال های اخیر فوتبال ایران به خصوص در رده باشگاهی عدم شفافیت مدیران با هواداران است که این گاهی سبب به ایجاد مشکلات بزرگی می شود.

در حالی که مسئولان در تلاش هستند با هرسخن و رفتاری محبوبیت خود را افزایش بدهند اما این نکته که حقیقت چیز دیگری است و قطعا بسیاری از هواداران می توانند از آن باخبر شوند، را فراموش می کنند.

یکی از اظهارنظرهای عجیب 24 ساعت گذشته فوتبال ایران مربوط به صحبت های مهدی عبدیان عضو هیات مدیره باشگاه استقلال است.

او در اینستاگرام خود نوشت: نادری نه تنها بابت یک سال حضور خود در استقلال پولی دریافت نمی کند بلکه مبلغ قابل توجهی از جیب خودش برای رضایت نامه پرداخت می کند!! حتی اگر این جمله را به یک شخصی غیر فوتبالی هم بگوییم او تعجب خواهد کرد.

مگر می شود یک بازیکن یک سال در یک تیم بازی کند اما پول نگیرد؟! محمد نادری میان استقلال و پرسپولیس تیم آبی پوش را انتخاب کرد اما هنوز فراموش نشده که این بازیکن دو روز قبل از امضای قرارداد با استقلال با گفتن این جمله که قطعا اتفاقات خوبی خواهید شنید از ساختمان باشگاه پرسپولیس بیرون رفت! و در مدت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آقای عزیز! عقل هواداران را شوخی نگیر

آقای عزیز! عقل هواداران را شوخی نگیر