مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 08:052020-10-30سياسي

غرب نمی تواند جلوی گسترش اسلام در اروپا را بگیرد/گناه مکرون نابخشودنی است


شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت اسلام ستیزی رییس جمهور فرانسه اعلام کرد: احزاب و گروه های اصولگرای استان قم ضمن محکومیت این سلسه اقدامات اسلام هراسانه اطمینان دارند که این حرکت های نابخردانه نخواهد توانست جلوی گسترش .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، در بیانیه شورای هماهنگی اصولگرایان قم آمده است: در حالی که انتشار کاریکاتوری موهن در یک نشریه فرانسوی به قصد توهین به ساحت نورانی پیامبر اکرم حضرت محمد مصطفی(ص) خشم ، تاثر و تاسف امت اسلامی در سرتاسر جهان را برانگیخته بود ، اقدام نابخشودنی امانوئل مکرون رییس جمهور فرانسه در حمایت از این اقدام به بهانه آزادی عقیده نفرت از این اقدام پلید را صد چندان نموده است.

در این بیانیه آمده است: تردیدی نیست که اهانت به پیامبر رحمت و رأفت، اهانت به جامعه بشریت و همه انبیاء و کتب آسمانی است و تکرار این اقدام در بین برخی کشورهای غربی، چهره اصلی پنهان شده در زیر نقاب شرارت بار دولت های غربی را بیش از پیش روشن و رسوا ساخته است.

در این بیانیه تصریح شده است: رییس جمهور فرانسه در حالی با ادعای آزادی بیان از این اقدام شنیع حمایت می کند که تاب بیان یک جمله و یک تصویر علیه دولت منحوس صهیونیستی را ندارد و افراد زیادی را به این اتهام راهی زندان و جرایم سنگین نموده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غرب نمی تواند جلوی گسترش اسلام در اروپا را بگیرد/گناه مکرون نابخشودنی است

غرب نمی تواند جلوی گسترش اسلام در اروپا را بگیرد/گناه مکرون نابخشودنی است