مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-30اقتصادي

کریدور ساحلی هرمزگان تا پایان سال جاری باید تکمیل شود


استاندار هرمزگان در دیدار با معاون وزیر راه و شهرسازی، پیگیر جهت تخصیص اعتبارات لازم برای تکمیل کریدور ساحلی غرب به شرق هرمزگان شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس، فریدون همتی شامگاه امروز در راستای پیگیری جذب اعتبارات برای تکمیل کریدور ساحلی غرب به شرق استان و جذب اعتبار برای احداث و تکمیل مسیر کهورستان – بستک – لار   با خیرالله خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور  دیدار کرد.

همتی با بیان اینکه در این دیدار برای تخصیص اعتبارات جدید برای تکمیل کریدور ساحلی غرب و شرق استان به عنوان یکی از کارهای زیربنایی دولت در استان هرمزگان تصمیمات خوبی اتخاذ شد، اظهار کرد: در این خصوص معاون وزیر راه برای تکمیل این پروژه تا پایان سال جاری، قول مساعد داد و بزودی از طریق پیگیری هایی که صورت خواهد گرفت، اعتبارات جدید در راستای تکمیل این پروژه مهم تخصیص پیدا خواهد کرد.

استاندار هرمزگان گفت: تکمیل این کریدور به عنوان یکی از پروژه های مهم و بخشی از کریدور ساحلی جنوب کشور، با توجه به وجود منابع عظیم نفت و گاز در این منطقه و همچنین دسترسی به آب های آزاد از طریق خلیج فارس و دریای عمان، از اهمیت بالایی برخوردار است و با تلاش شبانه روزی به دنبال این هستیم که این پروژه را تا پایان سال به بهره


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کریدور ساحلی هرمزگان تا پایان سال جاری باید تکمیل شود

کریدور ساحلی هرمزگان تا پایان سال جاری باید تکمیل شود