مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:552020-10-30سياسي

هفته وحدت فرصتی مغتنم برای اتحاد جهان اسلام در برابر اسلام ستیزی است


رییس جهاددانشگاهی استان فارس، ضمن تبریک هفته وحدت، این ایام را فرصتی بسیار مغتنم برای دستیابی به اتحاد کامل مسلمانان جهان برای مقابله تاثیرگذار با تلاش غرب در مسیر اسلام ستیزی دانست و بر لزوم یکپارچگی جهان اسلام در برابر هتاکی های اسلام ستیزان تاکید کرد.

- ایسنا/فارس رییس جهاددانشگاهی استان فارس، ضمن تبریک هفته وحدت، این ایام را فرصتی بسیار مغتنم برای دستیابی به اتحاد کامل مسلمانان جهان برای مقابله تاثیرگذار با تلاش غرب در مسیر اسلام ستیزی دانست و بر لزوم یکپارچگی جهان اسلام در برابر هتاکی های اسلام ستیزان تاکید کرد.

مظاهر بابایی، در گفت و گو با ایسنا، ضمن محکوم کردن اظهارات کفرآلود رییس دولت فرانسه، اسلام را کامل ترین دین دانست که راه سعادت و رستگاری بشریت را هموار کرده و انسان را به سرمنزل مقصود می رساند.

او گفت: اسلام دین آزادی و آزادگی است که برای انسان ها ارمغانی جز رستگاری و سعادت دربرندارد و آمده است تا انسان ها از یوغ و بردگی سلاطین و زورگویان عالم برهاند و مسلماً هم چنین آموزه هایی بر برای مستکبران و زورگویان عالم خوشایند نیست.

رییس خبرگزاری دانشجویان ایران مرکز فارس، گفت: این نخستین باری نیست که مستکبران عالم و دشمنان دین و دیانت، تلاش می کنند تا به نوعی انزجار خود را نسبت به ارزش های الهی نشان دهند و در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هفته وحدت فرصتی مغتنم برای اتحاد جهان اسلام در برابر اسلام ستیزی است

هفته وحدت فرصتی مغتنم برای اتحاد جهان اسلام در برابر اسلام ستیزی است