مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:302020-10-30اقتصادي

مخازن پسماند «تر» در محله پاک شمال تهران، جمع آوری شد  


محله ازگل به عنوان محله پاک در شمال تهران انتخاب و عملیات اجرایی طرح کاپ در آن با جمع آوری مخازن پسماندتر از معابر شهری و توزیع مخازن خانگی آغاز شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مانی جعفریان معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری این منطقه با بیان خبر فوق اظهار داشت: با هدف پیاده سازی سیاست های سازمان مدیریت پسماند شهرداری تهران در زمینه کاهش تولید پسماند خشک، تفکیک و کم حجم سازی پسماندها، جلوگیری از فعالیت عوامل غیر مجاز در جمع آوری پسماند، محله ازگل به عنوان پایلوت برای اجرای طرح محله پاک انتخاب و اقدامات لازم در پیاده سازی طرح کاپ در این محله در حال اجرا است.

وی گفت: در حال حاضر با همکاری ناحیه 9 و اداره مدیریت پسماند شهرداری منطقه یک، عملیات اجرای طرح کاپ با توزیع 490 مخزن در مجتمع های مسکونی محله ازگل (محله پاک) آغاز شد.

جعفریان افزود: پس از ارائه آموزش های لازم و معرفی کامل طرح در این محله، مخازن 1100 لیتری پسماند تر مستقر در معابر این محله حذف و پسماندهای هر واحد مسکونی طبق برنامه تحویلی به ساکنین، در ساعت 10 صبح روزهای زوج از در منازل جمع آوری خواهد شد.

وی تصریح کرد: در ماه های گذشته آموزشگران در سه فاز اقدام به آموزش شهروندان و شناسایی نیاز 857 پلاک محله نمودند که در همین راستا 10 مخزن 1100 لیتری مشکی وآبی، 200 مخزن 240 لیتری آبی و م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخازن پسماند «تر» در محله پاک شمال تهران، جمع آوری شد  

مخازن پسماند «تر» در محله پاک شمال تهران، جمع آوری شد