مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-30اقتصادي

تولید ماهانه 200 تن قند توسط نگین زاگرس/ اشتغالزایی پایدار برای 70 نفر


خبرگزاری فارس، ایلام - کبری هواسی: تولید، مهم ترین عامل رشد اقتصادی در کشورها به حساب می آید که می تواند در ابعاد مختلفی به شکوفایی کشورها کمک کند و سبب افزایش صادرات و کاهش واردات شود، نرخ بیکاری را کاهش دهد و همچنین باعث رشد دانش شود همه این ها در نهایت منجر به رشد اقتصادی می شود و این امر همراه با خود، قدرت و پیشرفت می آورد.

  یکی از عواملی که سبب می شود تولید از مهم ترین مولفه های رشد اقتصادی درون زا محسوب شود، این است که خلق ارزش افزوده می کند و بر خلاف سایر روش های درآمدزایی مثل فروش مواد خام، سودآوری زیادی دارد؛ در اقتصاد درون زا، از آنجایی که رشد اقتصادی به عوامل درونی مرتبط است، به همین صورت تکنولوژی و نوآوری نیز در داخل پرورش می یابد و تغییرات از درون شکل می گیرد.

رونق و شکوفایی کشور مرهون مدیریت، خلاقیت، تلاش و پشتکار مردان و زنانی است که با کار کردن سخت در کارخانه ها با کارآفرینی و تولید، تعالی و پیشرفت را سرلوحه ی خویش قرار داده اند و دولت  بایستی نقش حمایت کننده و انگیزه دهنده ای برای این تولید کنندگان و کارگران داشته باشد.

  عدم حمایت دولت از صنعتگران و تولید کنندگان غلامرضا جوانمردی مدیر عامل کارخانه قند ایلام در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام اظهار داشت: میزان تولید محصول کارخانه در ماه، حدود 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولید ماهانه 200 تن قند توسط نگین زاگرس/ اشتغالزایی پایدار برای 70 نفر

تولید ماهانه 200 تن قند توسط نگین زاگرس/ اشتغالزایی پایدار برای 70 نفر