مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-30سياسي

دشمن از گسترش اسلام در اروپا وحشت دارد/ عمل معکوس فرانسه در اجرای آزادی بیان


مهدی پارسا امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به توهین فرانسه به پیامبر مهربانی ها و سکوت رسانه های غربی اظهار کرد: رسانه های غربی نمی توانند واقعیت ها را نادیده گرفته و آن را به گونه ای دیگر منعکس کنند که در این صورت وجهه و اعتبار آنان خدشه دار می شود.

وی با بیان اینکه سکوت رسانه های غربی به معنای حمایت از توهین فرانسه به پیامبر است، گفت: وقتی نشریه ای مانند شارلی ابدو در فرانسه به ساحت مقدس پیامبر اسلام اهانت می کند و توسط مسؤولان حاکمیتی این کشور هیچ گونه تذکری دریافت نمی کند، مسلم است که شخص اول چنین حکومتی با تکرار این اهانت ها مهر تایید بر آن می زند.

رییس سازمان بسیج رسانه استان گیلان با بیان اینکه تصمیم دشمنان در اهانت به پیامبر عظیم الشأن اسلام بسترساز اقدامات جامعه جهانی به رهبری استکبار و استعمار بر ضد اسلام و مسلمانان است، تصریح کرد: دشمنان از گسترش اسلام و مسلمانان در جهان واهمه دارند و از این طریق می خواهند جایگاه اسلام و مسلمانان را در جهان خدشه دار و دیگر ادیان را علیه اسلام تحریک کنند.

پارسا با بیان اینکه دشمنان هرچقدر به پیامبر رحمت و مهربانی اهانت می کنند خود را خارتر و موجب بزرگ تر شدن جایگاه پیامبر در بین مسلمانان و آزادیخواهان جهان می شوند، افزود: به طور حتم جریان رسانه ای جهان اسلام و ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دشمن از گسترش اسلام در اروپا وحشت دارد/ عمل معکوس فرانسه در اجرای آزادی بیان

دشمن از گسترش اسلام در اروپا وحشت دارد/ عمل معکوس فرانسه در اجرای آزادی بیان