مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-30سياسي

تمدید شرکت در انتخابات دانش آموزی تا پس فردا


بیست وسومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در روز 6 آبان ماه به صورت همزمان در سراسر کشور و به شکل الکترونیک در بستر شبکه شاد برگزار شد که طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش تا ساعت 21 روز یکشنبه ( 11آبان ماه) تمدید شده است.

- بیست وسومین دوره انتخابات شوراهای دانش آموزی در روز 6 آبان ماه به صورت همزمان در سراسر کشور و به شکل الکترونیک در بستر شبکه شاد برگزار شد که طبق اعلام وزارت آموزش و پرورش تا ساعت 21 روز یکشنبه ( 11آبان ماه) تمدید شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، طبق اعلام علی رمضانی - مدیرکل فرهنگی و هنری وزارت آموزش وپرورش - تا روز گذشته حدود 14 هزار و 500 مدرسه لیست داوطلبان خود را نهایی کرده بودند و فهرست 182 هزار و 712 داوطلبِ عضویت ثبت و یک میلیون و 400 هزار رای اخذ شده بود که با توجه به درخواست مدیران مدارس و دانش آموزان انتخابات در روزهای جمعه، شنبه و یکشنبه (9 ، 10 و 11 آبان ماه 99) تا ساعت 21 یکشنبه تمدید می شود.

به گفته وی شعار این دوره از انتخابات شوراها، شورای دانش آموزی طلایه دار گام دوم انقلاب است و همه دانش آموزان از پایه سوم ابتدایی به بالا می توانند در شوراها مشارکت کنند.

رعایت اخلاق و ارزش های اسلامی و مقبولیت در بین دانش آموزان، داشتن روحیه مسئولیت پذیری و توان ایجاد ارتباط با دیگران، برخورداری از نظم و انضباط تحصیلی و پایبندی به ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تمدید شرکت در انتخابات دانش آموزی تا پس فردا

تمدید شرکت در انتخابات دانش آموزی تا پس فردا