مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 07:152020-10-30سياسي

بیانیه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)


انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس به نمایندگی از طرف جمعی از هنرمندان متعهد تئاتر کشور اقدام وقیحانه توهین به ساحت مقدس رسول مهربانی ها را محکوم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، در بیانیه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس آمده است: یرِیدُونَ لِیطْفِؤُا نُورَالله بِأَفْواهِهِمْ وَاللهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کرِهَ الْکافِرُونَ﴾ (الصف: 8): تو را با عطر مهربانی و ذکر و سجود و مقام رضای الهی به یاد می آوریم.

تا فضیلتی از تو گفته می شود دل ها بوی گل محمدی به خود می گیرد و بشریت و کائنات و عالم امکان به وجود تو که همانا خُلقٍ عَظیم هستی مفخّر است.

جهان امروز چه سخیفانه و مزورانه به چهره آفتاب خاک می پاشد و همزمان داعیه دار آزادی بیان و دموکراسی است.

دست ننگین سناریوپردازان شیطان صفت استکبار جهانی، این بار توسط رییس جمهور نادان و بیخرد فرانسه، حریم قدسی پیام آوران صلح اخلاق و معنویت را شکست و برگی دیگر بر کتاب قطور اهانت های غرب مدرن بر چهره تابناک انبیاء الهی (علیهم السلام) افزود.

بی شک حمایت مکرون از اقدام وقیحانه و توهین آمیز یکی از نشریات این کشور به ساحت انور مقدس رسول مهربانی ها، سراج منیر و برهان نصیر، محمد مصطفی ارواحنا فداه چیزی جز رسوایی برای مدعیان دروغین آزادی بیان و اندیشه در نظام سلطه جهانی ندارد و به یقین خداوند متعال


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیانیه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)

بیانیه انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس در محکومیت اهانت به ساحت پیامبر اکرم (ص)