مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 9 آبان 1399 ساعت 00:102020-10-29حوادث

هیچ استاندارد ملی برای بالابر کارگاهی تدوین نشده است


مدیرکل استاندارد تهران اظهار کرد: بالابرهای کارگاهی مشمول مقررات استاندارد اجباری نیستند و استانداردی برای آنها تدوین نشده، اما در یکی از خبرها گفته شده بود بالابر کارگاهی که منجر به کشته شدن کارگران در مترو توحید شده دارای گواهی استاندارد مطابق استانداردهای .

- توضیحات سازمان ملی استاندارد پیرامون حادثه مرگبار در ایستگاه متروی توحید هیچ استاندارد ملی برای بالابر کارگاهی تدوین نشده است مدیرکل استاندارد تهران اظهار کرد: بالابرهای کارگاهی مشمول مقررات استاندارد اجباری نیستند و استانداردی برای آنها تدوین نشده، اما در یکی از خبرها گفته شده بود بالابر کارگاهی که منجر به کشته شدن کارگران در مترو توحید شده دارای گواهی استاندارد مطابق استانداردهای ملی و بین المللی بوده که اگر چنین گواهی ای توسط یک شرکت بازرسی صادر شده باشد تخلف صورت گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، هفته گذشته در کارگاه ایستگاه در حال ساخت مترو (ایستگاه توحید)، بر اثرخروج کابین دستگاه بالابر پیمانکار پروژه از روی ریل و سقوط آن، سه تن از کارگران پیمانکار کارگاه ایستگاه R7 (تقاطع خیابان های آزادی و شهید نواب صفوی) فوت کردند.

مدیر روابط عمومی شرکت متروی تهران درباره این حادثه توضیح داده بود که بر اساس تحقیقات اولیه دستگاه بالابر مذکور در تاریخ 31 شهریور ماه ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ استاندارد ملی برای بالابر کارگاهی تدوین نشده است

هیچ استاندارد ملی برای بالابر کارگاهی تدوین نشده است