مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 21:302020-10-29اقتصادي

صدور دومین موافقت اصولی گاوداری شیری در شهرستان گرمی


رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل گفت: دومین موافقت اصولی گاوداری شیری 3هزار راسی شستا در شهرستان گرمی صادر شد.

- شهرام محمدی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در اردبیل با اشاره به اخذ دومین موافقت اصولی واحد گاوداری شیری در استان اردبیل اظهار کرد: پس از صدور موافقت اصولی واحد گاوداری شیری 3هزار راسی در شهرستان نیر، دومین موافقت اصولی مشابه در شهرستان گرمی صادر شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت موضوع سرمایه گذاری و مطالبه مردمی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی با بسیج کارشناسی در کمتر از 24 ساعت دومین موافقت اصولی این سرمایه گذاری بزرگ و مهم را صادر کرد.

رییس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی استان اردبیل با بیان اینکه منتظر معرفی زمین در شهرستان های نمین، خلخال و مشگین شهر هستیم بیان کرد: شرکت کشت و دامداری فکا به نمایندگی از شستا، 5 واحد گاوداری شیری 3هزار راسی( 6هزار راس کل گله)  را راه اندازی خواهد کرد و امیدواریم هفته آینده موافقت اصولی سه شهرستان دیگر را نیز صادر نماییم.

محمدی گفت: بعد از صدور موافقت اصولی، مراحل انتقال زمین و پاسخ استعلامات و تهیه طرح توجیهی و نقشه های اجرایی را در دستور کار داریم و پس از صدور پروانه تاسیس، مراحل احداث واحدها تحت نظارت کارشناسان نظام مهندس


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور دومین موافقت اصولی گاوداری شیری در شهرستان گرمی

صدور دومین موافقت اصولی گاوداری شیری در شهرستان گرمی