مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 19:052020-10-29اقتصادي

اجرای سینمای ساحلی در دستور کار منطقه آزاد کیش


مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش از طراحی و اجرای سینمای ساحلی با امکانات رفاهی، تفریحی و گردشگری در جزیره کیش خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کیش، غلامحسین مظفری رییس هیئت مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش عصر امروز در جلسه طرح ساماندهی سواحل جزیره زیبای کیش این طرح را یکی از موضوعات مهم این سازمان برشمرد و اظهار داشت: این طرح در چارچوب مشخص و با رویکرد علمی و عملیاتی در این منطقه به منظور جذب سرمایه گذاران و گردشگران اجرایی می شود.

مظفری هدف اصلی از انجام مطالعات در این زمینه را یک طرح عملیاتی، کاربردی و آرمانی عنوان کرد و افزود: با مشارکت مجموعه مالی و اقتصادی بزرگ کشور در قالب ارائه مشاوره برای ساماندهی ساحل شرقی جزیره کیش که یکی از محدوده های سازمان از پاویون تا هتل داریوش است مذاکراتی انجام شده و با سرعت بخشیدن به فعالیت ها، شاهد پیشرفت های قابل توجهی در این حوزه هستیم.

وی گفت: اجرای پروژه های اقتصادی در 34 قطعه ای است که در قالب 300 پروژه به عنوان طرح های پیشنهادی به فعالین اقتصادی به منظور سرمایه گذاری در این منطقه ارائه می شود و اولویت با سرمایه گذاران خوش نام جزیره کیش است.

رییس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد کیش جدیت در کار و انعطاف پذیری در اجرای طرح های اقتصادی را یکی از شاخص های مهم توسعه و پیشرفت فعالی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای سینمای ساحلی در دستور کار منطقه آزاد کیش

اجرای سینمای ساحلی در دستور کار منطقه آزاد کیش