مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:402020-10-29سياسي

جوابیه سازمان منطقه آزاد قشم در واکنش به اظهارات نماینده مجلس


سازمان منطقه آزاد قشم در پاسخ به اظهارات اخیر احمد مرادی، نماینده مردم حوزه مرکزی هرمزگان در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای صادر کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بندرعباس به نقل از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد قشم، این سازمان در پاسخ به اظهارات اخیر احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی جوابیه ای صادر کرد.

  خداوند متعال در آیه 36 سوره اسراء می فرمایند: وَلَا تَقْفُ مَا لَیْسَ لَکَ بِهِۦ عِلْمٌ ۚ إِنَّ ٱلسَّمْعَ وَٱلْبَصَرَ وَٱلْفُؤَادَ کُلُّ أُوْلَٰٓئِکَ کَانَ عَنْهُ مَسْـُٔولًا [سوره اﻹسراء 36] و از آنچه به آن علم نداری، پیروی نکن، بدون شک گوش و چشم و دل، هر یک از اینها از آن باز خواست خواهند شد.

در پی اظهارت روز گذشته آقای احمد مرادی نماینده مردم بندرعباس و قشم در مجلس شورای اسلامی و ایراد ادعاهایی علیه مدیرعامل سازمان منطقه آزاد  قشم ، مراتب ذیل جهت تشحیذ و تنویر افکار عمومی بویژه شهروندان منطقه آزاد قشم اعلام می گردد: آقای احمد مرادی در مصاحبه ای پس از تصویب طرح تحقیق و تفحص از سازمان منطقه آزاد قشم توسط نمایندگان محترم مجلس شورای اسلامی، ضمن ایراد افترا و اتهاماتی اثبات نشده به شخص مدیرعامل سازمان منطقه آزاد قشم، بار دیگر نشان داد که به هیچ عنوان در پی فسادستیزی، تحقیق و بررسی حقوقی و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه سازمان منطقه آزاد قشم در واکنش به اظهارات نماینده مجلس

جوابیه سازمان منطقه آزاد قشم در واکنش به اظهارات نماینده مجلس