مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:352020-10-29اقتصادي

مهمترین مشکل بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب، افزایش قیمت مصالح است


مهمترین مشکل بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب، افزایش قیمت مصالح است که در این راستا باید افزایش سطح دریافت اعتبار داشته باشیم و یا از محل اعتبارات تعمیرات به تامین مصالح صرف شود.

- ایسنا/آذربایجان شرقی فرماندار میانه گفت: مهمترین مشکل بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب، افزایش قیمت مصالح است که در این راستا باید افزایش سطح دریافت اعتبار داشته باشیم و یا از محل اعتبارات تعمیرات به تامین مصالح صرف شود.

محمدرضا مشایخی در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران در محل سالن جلسات فرمانداری میانه، گفت: وضعیت کنونی مناطق زلزله که در بازدیدها نیز مشخص می شود که چقدر پیشرفت بالایی داشته، فقط به همت دستگاه های مسئول انجام گرفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی افزود: با توجه به شروع محدودیت های کرونایی و فاصله گذاری های اجتماعی از اسفندماه سال گذشته و آغار فصل برداشت محصولات کشاورزی شهرستان، جریان بازسازی واحدهای تخریب شده حدود دو ماه متوقف شد و این روند پیشرفت بازسازی، تنها در شش ماه انجام گرفته است.

وی ادامه داد: در شهرستان میانه، 76 روستا از زلزله سال گذشته آسیب دیده بودند که در 18 روستای آن شدت تخریب بالا بود، با توجه به تصمیماتی که در زمان کوتاه توسط هیئت دولت گرفته شد و اقدامات به موقع مسئولان استانی، تو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهمترین مشکل بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب، افزایش قیمت مصالح است

مهمترین مشکل بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب، افزایش قیمت مصالح است