مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:252020-10-29اجتماعي

کلنگ یک مجتمع آموزشی ورزشی خیرساز در کاشان بر زمین زده شد


کلنگ یک مجتمع آموزشی ورزشی خیرساز در کاشان به زمین زده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر حسین مقنی عصر پنج شنبه ضمن اشاره به کلنگ زنی یک مجتمع آموزشی ورزشی خیرساز اظهار داشت: این مجتمع توسط خانواده زنده یاد حاج جواد مازوچی احداث می شود.

وی با بیان اینکه این مجتمع با زیربنای دو هزار و 726 متر مربع در زمینی به مساحت سه هزار و 856 متر مربع احداث می شود، ابراز داشت: این مجتمع خیرساز شامل 12 کلاس با زیربنای یک هزار و 913 متر مربع، سالن اجتماعات به مساحت 175 متر مربع، کتابخانه، آزمایشگاه، سایت کامپیوتر، پنج اتاق اداری و 12 چشمه سرویس است.

رییس اداره آموزش و پرورش کاشان با اشاره به اینکه سالن ورزشی این مجتمع 813 متر است، تصریح کرد: سوله این سالن 20 در 30 مترمربع است و ساختمان های جانبی زیر برای این سالن در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه کاشان یکی از شهرهای پیشتاز در زمینه استفاده از خیرhن برای مدرسه سازی است، خاطرنشان کرد: حدود 77 درصد مدارس کاشان خیرساز است و تقریباً هر دو هفته یک بار قراردادی با خیران برای ساخت مدرسه منعقد می شود.

مقنی با اشاره به اینکه از این پس هر دو هفته یک بار مراسم کلنگ زنی برای ساخت مدرسه توسط خیرین داریم، افزود: کاشان تنها شهرستان استان است که شورای آموزش و پرورش آن هر دو هفته یک بار تشکیل می شود که در 17 جلسه در سال قبل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کلنگ یک مجتمع آموزشی ورزشی خیرساز در کاشان بر زمین زده شد

کلنگ یک مجتمع آموزشی ورزشی خیرساز در کاشان بر زمین زده شد