مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 16:202020-10-29اقتصادي

فصل سرما رسید/ مشکل اصلی بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب چیست؟


استاندار آذربایجان شرقی افزایش قیمت مصالح و ناکافی بودن تسهیلات را عمده ترین مشکل بازسازی این مناطق دانست و گفت: پیشرفت بازسازی اماکن دامی در دو شهرستان، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از میانه،  محمدرضا پورمحمدی امروز در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان در شهرستان میانه، به اسکان اضطراری و موقت زلزله زدگان میانه و سراب در کمتر از یک ماه بعد از وقوع زلرله اشاره کرد و اظهار داشت: امروز در آستانه سالگرد این حادثه، با افتخار اعلام می کنیم که 100 درصد واحدهای نیازمند مرمت و 90 درصد واحدهای تخریبی بازسازی شده اند.

 وی، افزایش قیمت مصالح و ناکافی بودن تسهیلات را عمده ترین مشکل بازسازی این مناطق دانست و گفت: پیشرفت بازسازی اماکن دامی در دو شهرستان، 52 درصد است که با تکلیف جهادکشاورزی به اتمام این امر، به زودی شاهد تکمیل واحدهای دامی نیز خواهیم بود.

  پورمحمدی، دو تا سه ماه باقی مانده از فصل کاری را بهترین فرصت برای بررسی و رفع نواقص موجود خواند و افزود: در خصوص رفع مشکلاتی از قبیل افزایش قیمت مصالح تنها راه چاره در افزایش تسهیلات است.

  استاندار آذربایجان شرقی از بارگیری 100 تن سیمان برای حمل به استان خبر داد و از بنیاد مسکن خواست تا پیگیر تامین مصالح لازم از سوی بنیاد مستضعفان، بنیاد برکت و سایر نهاده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فصل سرما رسید/ مشکل اصلی بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب چیست؟

فصل سرما رسید/ مشکل اصلی بازسازی مناطق زلزله زده میانه و سراب چیست؟