مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:502020-10-29اقتصادي

هیچ واحد موثر تولیدی در استان تعطیل نمی ماند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: آمادگی داریم واحدهای تولیدی موثر را که به هر دلیلی نیمه فعال یا تعطیل هستند فعال کنیم تا هیچ واحد موثر تولیدی در استان تعطیل نماند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر 28 استان راه اندازی شده و همه دستگاه های اجرایی که در تولید نقش دارند، نمایندگان خود را در این مرکز مستقر می کنند.

رسولیان ادامه داد: متعهد می شویم به محض اینکه پرونده ای در این مرکز نیاز به برگزاری نشست کارگروه ستاد تسهیل داشت، بلافاصله این نشست را برگزار و به مشکل آن واحد رسیدگی کنیم.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: علاوه بر آن، خراسان رضوی به صورت خودجوش کلینیک صنعت را با محوریت شرکت شهرکهای صنعتی و همکاری بسیج و سپاه امام رضا (ع) برای بررسی مشکلات واحدهای راکد و نیمه راکد راه اندازی کرده است که تاکنون نشستهای این کلینیک در دو شهرک توس و کلات برگزار و به مشکلات واحدهای تولیدی رسیدگی شده است.

وی افزود: در تلاش هستیم برنامه ریزی مشخصی برای راه اندازی واحدهای نیمه راکد و راکد در استان داشته باشیم و با برگزاری نشستهای هفتگی برای حل این مشکلات چاره جویی کنیم و بخصوص از ابزارهای اعتبارات ملی بیشترین بهره را بگیریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هیچ واحد موثر تولیدی در استان تعطیل نمی ماند

هیچ واحد موثر تولیدی در استان تعطیل نمی ماند