مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:202020-10-29سياسي

پاسخ آیت الله جوادی آملی به هتاکی رییس جمهور فرانسه


آیت الله جوادی آملی هدف از اهانت به پیامبر (ص) را برپا کردن فتنه و جنگ در جهان دانست و تاکید کرد: «پیامبر اسلام بر تمام بشریت، حق دارد و بی ادبی نسبت به چنین شخصیتی با هیچ عقلی جور در نمی آید.

- آیت الله جوادی آملی هدف از اهانت به پیامبر (ص) را برپا کردن فتنه و جنگ در جهان دانست و تاکید کرد: پیامبر اسلام بر تمام بشریت، حق دارد و بی ادبی نسبت به چنین شخصیتی با هیچ عقلی جور در نمی آید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از مرکز خبر حوزه، حضرت آیت الله جوادی آملی گفتند: پیامبر اسلام بر تمام بشریت، حق دارد و بی ادبی نسبت به چنین شخصیتی با هیچ عقلی جور در نمی آید، اظهار داشتند: بنابراین الآن تمام این تقریبا هشت میلیارد بشر روی زمین در کنار و سفره وجود مبارک پیغمبر(صلّی الله علیه و آله و سلّم) هستند، و نسبت به این پیامبر که حقّ جهانی دارد بر بشریت، بی ادبی کردن اصلاً با هیچ عقلی جور در نمی آید، اینها باید حواسشان جمع باشد حالا چه کسی اینها را تحریک کرده؟ چگونه شده؟.

حضرت آیت الله جوادی آملی در پایان جلسه درس فقه امروز خود طبق معمول چهارشنبه ها، با اشاره به ایام میلاد پیامبر گرامی اسلام، درباره عظمت و برکت و ره آورد نبوت آن حضرت(صلوات الله و سلامه علیه) مطالبی را بیان نمودند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پاسخ آیت الله جوادی آملی به هتاکی رییس جمهور فرانسه

پاسخ آیت الله جوادی آملی به هتاکی رییس جمهور فرانسه