مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:152020-10-29سياسي

از کوه ها بپرسید رونمایی شد/ثبت خاطرات دفاع مقدس موجب جلوگیری از تحریف می شود


کتاب از کوه ها بپرسید مربوط به خاطرات فرهاد آذرارجمند از رزمندگان و فرماندهان دوران دفاع مقدس در کردستان امروز با حضور مسؤولین کشوری و لشکری در لنگرود رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از لنگرود، سردار محمدعلی حق بین عصر امروز در آیین رونمایی از کتاب از کوه ها بپرسید در سالن اجتماعات دانشکده پرستاری، مامایی و پیراپزشکی لنگرود با بیان اینکه گیلان و لنگرود دارای بزرگان زیادی است، اظهار کرد: باید از سرمایه های شهرستان به خوبی استفاده کنیم و خود را برتر از دیگران و نماینده خدا در زمین ندانیم.

وی با بیان اینکه آنچه امروز مهم است وحدت است و باید از همه ظرفیت ها استفاده کنیم، گفت: دشمن برای مقابله با انقلاب و ایران، فقط یک قشر خاص را در هدف قرار نمی دهد بلکه همه افراد از هر قشر و تفکری که در ایران زندگی می کنند را هدف خود قرار می دهد.

مسئول آموزش نیروی زمینی سپاه کشور با بیان اینکه اگر همه در کنار یکدیگر بمانیم همه نقشه های دشمن نقش بر آب خواهد شد، تصریح کرد: وظیفه همه رزمندگان است که اقدامات دوران دفاع مقدس را به نگارش درآورند تا در اختیار نسل جدید قرار گیرد و این کار موجب تحریف دوران دفاع مقدس می شود.

حق بین با تأکید بر اینکه همه افتخارات امروز متعلق به شهدا و امام شهدا است، افزود: پشتیبانی از ولی فقیه و نهی از تک روی از خصوص


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

از کوه ها بپرسید رونمایی شد/ثبت خاطرات دفاع مقدس موجب جلوگیری از تحریف می شود

از کوه ها بپرسید رونمایی شد/ثبت خاطرات دفاع مقدس موجب جلوگیری از تحریف می شود