مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 15:002020-10-29سياسي

مهاجرت پرستاران ایرانی بیشتر شده است؟


چندی پیش رییس هیئت مدیره نظام پرستاری از مهاجرت 7000 پرستار خبر داد و گفته بود که دریافت نکردن به موقع و دقیق پاداش کرونا، بی تدبیری در زمینه حفظ منابع انسانی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ خبرآنلاین نوشت: بیش از هشت ماه است که در همه جای مدافعان سلامت، سربازان خط مقدم نبرد علیه کرونا خطاب می شوند، مدافعانی که در ایران علاوه بر سختی مبارزه با بیماری، مشکلات دیگری را هم بر دوش می کشند و معتقد اند هیچ سربازی را نباید خسته و بدون اسلحه و گلوله به میدان جنگ فرستاد.

مشکلات تازه نیست؛ کمبود کادر پرستاری نسبت به جمعیت کشور و پرستاران بیکاری که با وجود این کمبود استخدام نمی شوند، درد امروز و دیروز نیست و گفته می شود که اگر نیروی پرستاری کشور دو برابر شود، مردم تازه حداقل رسیدگی و خدمات را دریافت می کنند و این حداقل رسیدگی هم درباره شرایط عادی است، نه در امواج بلند بیماری همه گیری که هر روز جان افراد بیشتری را می گیرد.

از طرف دیگر به گفته فعالان این صنف چندین هزار پرستار به دلایل مختلفی مانند مهاجرت، فشار شغلی، ابتلا به بیماری و .

از چرخه خارج شده اند.

هفت هزار پرستار مهاجرت کردند؟ چند وقت قبل آرمین زارعیان، رییس هیئت مدیره نظام پرستاری در گفت وگو با شهروند به مهاجرت 7000 پرستار در دوران کرونا اشاره کرده و گفته بود: دریافت نکردن به موقع و دقیق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مهاجرت پرستاران ایرانی بیشتر شده است؟

مهاجرت پرستاران ایرانی بیشتر شده است؟