مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:302020-10-29سياسي

کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت آغاز شد


نخستین کنفرانس یک روزه مجازی بین المللی «آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در دوره معاصر» با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

- قم- نخستین کنفرانس یک روزه مجازی بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در دوره معاصر با حضور اندیشمندان داخلی و خارجی آغاز به کار کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام رمضان محمدی در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در دوره معاصر با بیان اینکه تاریخ و سیره اهل بیت (ع) یکی از مهمترین مسائل بشری است گفت: این مساله یک موضوع بین المللی است به دین و مسلک خاصی هم تعلق ندارد حتی دهریون هم به مسائل اهل بیت (ع) توجه داشته اند.

دبیرعلمی کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در دوره معاصر با بیان اینکه متأسفانه در مطالعات حوزه اهل بیت (ع) دقت و توجه لازم صورت نگرفته است گفت: آسیب هایی در مطالعات خاورشناسان و برادران اهل تسنن وجود دارد که نیاز به اصلاح و بازنگری دارد.

انتقاد از دوباره کاری در سیره اهل بیت (ع) وی با تاکید بر اینکه هدف از برگزاری چنین همایش هایی تدوین کامل سیره اهل بیت (ع) است گفت: در این زمینه باید پژوهشگران و دانشجویان به مسائل اهل بیت (ع) ورود جدی پیدا کنند و زندگی حضرات معصومین (ع) را به صورت دقیق مورد مطالعه قرار دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت آغاز شد

کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت آغاز شد