مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:252020-10-29اقتصادي

لایروبی قنات فولادمحله نیازمند اعتبار 9 میلیارد ریالی


رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان گفت: بر اساس ارزیابی های انجام شده، برای اجرای طرح لایروبی قنات روستای فولادمحله 9 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مهدی شهر، سیدحسن میرعماد بعدازظهر امروز در نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات روستای فولادمحله که در محوطه ساختمان شورای اسلامی روستای فولادمحله برگزار شد، اظهار کرد: برای لایروبی قنات روستای فولادمحله دو میلیارد ریال اعتبار در این جلسه مصوب شد که این اعتبار در روزهای آینده از سوی سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان در اختیار دهیاری فولادمحله قرار می گیرد.

وی افزود: برای اجرای طرح لایروبی قنات روستای فولادمحله بر اساس ارزیابی های انجام شده 9 میلیارد ریال اعتبار نیاز است اما با 2 میلیارد ریال اعتبار تخصیص یافته بخش قابل توجهی از کار لایروبی قنات این روستا آغاز می شود و پیش خواهد رفت.

رییس سازمان جهاد کشاورزی استان سمنان ادامه داد: به طور حتم فرمانداری شهرستان مهدی شهر و استانداری سمنان در دفاتر مدیریت بحران و امور روستایی و شوراها هم برای اتمام لایروبی قنات روستای فولادمحله اعتبارهایی در نظر می گیرند.

میرعماد بیان کرد: اعتبارهای خوبی برای لایروبی قنات در نقاط مختلف استان در سال های گذشته مصوب شد که به صورت جزیی و کلی برای اجرای این طرح، کارهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لایروبی قنات فولادمحله نیازمند اعتبار 9 میلیارد ریالی

لایروبی قنات فولادمحله نیازمند اعتبار 9 میلیارد ریالی