مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:202020-10-29سياسي

وحدت عامل شکست دشمنان اسلام است


نماینده ولی فقیه در گیلان در جشن بزرگ هفته وحدت در بخش اسالم تالش با تاکید بر مشترکات اهل سنت و شیعه وحدت را عامل اصلی شکست دشمنان اسلام دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تالش، صبح امروز نماینده ولی فقیه در گیلان در جشن بزرگ هفته وحدت که در بخش اسالم تالش برگزار شد، با تاکید بر مشترکات اهل سنت و شیعه، وحدت را عامل اصلی شکست دشمنان اسلام دانست و گفت: امروز بزرگترین چیزی که گلوی سلطه جهانی را گرفته است همین هفته وحدت و وحدت امت اسلامی است.

آیت الله رسول فلاحتی با بیان اینکه پیامبر برای همه بشر رحمت است، اظهار کرد: اما اگر از همین انسان ها کسانی بخواهند با خدا و دین خدا به مبارزه برخیزند آنجا دیگر پیامبر باید با طاغوت و ظالم بجنگد.

وی با اشاره به اینکه پیامبر هرگز اقدام به جنگ نکرد و همه جنگ ها حالت پیشگیرانه و یا دفاع داشت، افزود: امروز نیز نظام جمهوری اسلامی به روش اولیای خدا و اهل بیت پیامبر این مسیر را ادامه میدهد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه وحدت به معنای شیعه شدن سنی و یا سنی شدن شیعه نیست، گفت: سخن رهبران شیعه و سنی اینست که هزاران جا باهم هستیم و باید در اشتراکات با هم باشیم.

وی با تاکید بر اینکه اگر نبودند رهبران اسلامی در طول تاریخ امروز این دین به ما نمی رسید، اگر خون حسین (ع) نبود، یزید و یزیدیان چه ها میکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وحدت عامل شکست دشمنان اسلام است

وحدت عامل شکست دشمنان اسلام است