مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:202020-10-29سياسي

نور اهل بیت(ع) پلیدی اندیشه های باطل شیطان صفتان را نمایان کرد


انوار اهل بیت(ع) پلیدی و ناکارآمدی اندیشه های باطل شیطان صفتان را نمایان کرده است.

- قم: رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه گفت: انوار اهل بیت(ع) پلیدی و ناکارآمدی اندیشه های باطل شیطان صفتان را نمایان کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین علی محمد حکیمیان ظهر پنج شنبه در مراسم افتتاحیه کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت علیهم السلام در دوره معاصر با اشاره به اهمیت هفته وحدت گفت: لازم است دنیای مدرن را با سیره و سبک زندگی رسول اکرم (ص) آشنا کنیم.

رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با بیان اینکه وظیفه پژوهشگاه ایجاد ارتباط با تشنگان معارف الهی در جهان است گفت: قرار نیست دنیای امروز به مدینه 1400 سال قبل برگردد اما ما وظیفه داریم که معرفت برخاسته از سیره رسول الله را به کام تشنه از معرفت مردم جهان انتقال دهیم.

وی افزود: وظیفه ما معرفی سبک زندگی اهل بیت علیهم السلام به مردم جهان است تا این خسته دلان با تبعیت از این سبک زندگی، حیات طیبه ای را تجربه کنند.

رییس پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با تاکید بر اینکه انوار اهل بیت علیهم السلام پلیدی و ناکارآمدی اندیشه های باطل شیطان صفتان را نمایان کرده است گفت: اگر می بینیم که در یک نشریه بی ارزش به ساحت پیامبر خدا جسارت می شود و رییس جمهور کم عقل فرانسه از آن دفاع می کند، د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نور اهل بیت(ع) پلیدی اندیشه های باطل شیطان صفتان را نمایان کرد

نور اهل بیت(ع) پلیدی اندیشه های باطل شیطان صفتان را نمایان کرد