مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-29ورزشي

معرفی 18 باشگاه به اماکن نیروی انتظامی برای پلمب


معاون ورزشی اداره کل ورزش و جوانان استان زنجان از بازرسی بیش از 300 باشگاه ورزشی در یک ماه اخیر خبر داد و گفت: 18 باشگاه طی چهار نامه به اداره اماکن نیروی انتظامی برای پلمپ معرفی شده اند.

- محمدعلی حمزه پور امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در زنجان از بازرسی بیش از 300 باشگاه ورزشی در یک ماه اخیر خبر داد و اظهار کرد: در طول این مدت بیش از 40 اخطاریه به باشگاه ها داده شده و در شهر زنجان 18 باشگاه طی چهار نامه به اداره اماکن نیروی انتظامی برای پلمب معرفی شده اند.

  معاون ورزشی اداره کل ورزش جوانان استان زنجان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان به عنوان نهاد حاکمیتی ناظر و حامی فعالیت های ورزشی استان سلامتی عموم مردم به ویژه ورزشکاران را اولویت اول و مقدم بر هر کاری به ویژه در این شرایط کرونایی می داند.

  وی با تاکید بر لازم الاجرا بودن مصوبات ستاد پیشگیری از کرونای استان به ویژه با توجه به تشدید شیوع ویروس در استان تصریح کرد: اداره کل ورزش و جوانان از زمان صدور دستور و مصوبه ستاد پیشگیری از کرونای استان اقدام به نامه نگاری با همه دستگاه های اجرایی و ادارات شهرستان ها و هیأت های ورزشی در راستای پیگیری و تاکید بر اجرای مصوبات کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معرفی 18 باشگاه به اماکن نیروی انتظامی برای پلمب

معرفی 18 باشگاه به اماکن نیروی انتظامی برای پلمب