مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:052020-10-29سياسي

پذیرش 100 مقاله در کنفرانس آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت(ع)


دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت (ع) در دوره معاصر از پذیرش 100 چکیده مقاله و 30 اصل مقاله خبر داد - قم- دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت (ع) در دوره معاصر از پذیرش 100 چکیده مقاله و 30 اصل مقاله خبر داد به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد باقر خزاییلی ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه نخستین کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در دوره معاصر که در پژوهشگاه حوزه و دانشگاه برگزار می شود گفت: طرح همایش در سال 97 مصوب شده و 15 پیش نشست تخصصی در این حوزه برگزار شده است.

وی با اعلام اینکه در مدت کوتاه فراخوان بیش از 100 مقاله پذیرش که از این چکیده مقاله ها 74 پذیرش شد گفت: از این تعداد 30 اصل مقاله پذیرش شده و به چاپ رسیده و در سایت رسمی دبیرخانه بارگذاری هم شده است.

دبیر اجرایی کنفرانس بین المللی آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت در دوره معاصر از انتشار ویژه نامه سیره پژوهشی با موضوع مربوط به کنفرانس خبر داد و گفت: خوشبختانه مجوزهای لازم و بین المللی برای کنفرانس دریافت شده است.

در ادامه این نشست، معاون پژوهش پژوهشگاه حوزه و دانشگاه با اعلام این خبر که مجوز دائمی تاسیس دبیرخانه همایش های بین المللی را دریافت کردیم گفت: برای سال 99 4 همایش مهم بین المللی را برگزار خواهیم کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پذیرش 100 مقاله در کنفرانس آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت(ع)

پذیرش 100 مقاله در کنفرانس آسیب شناسی مطالعات تاریخ اهل بیت(ع)