مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-29اقتصادي

اقشار کم درآمد متقاضی مسکن شهری به بنیاد مسکن مراجعه کنند


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اقشار کم درآمد متقاضی استفاده از تسهیلات مسکن شهری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

- ایسنا/خراسان جنوبی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان جنوبی گفت: اقشار کم درآمد متقاضی استفاده از تسهیلات مسکن شهری به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی مراجعه کنند.

سیدکمال الدین میرجعفریان، امروز پنج شنبه 8 آبان اظهار کرد: افرادی که متقاضی استفاده از تسهیلات و طرح های حمایتی مسکن شهری هستند، می توانند به بنیاد مسکن شهر محل اقامت خود مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وی تصریح کرد: بنیاد مسکن بعد از نهایی شدن آمار ثبت نام کننده ها، اسامی را جهت پالایش و برنامه ریزی به فرمانداری شهرستان ارسال می کند.

معاون استاندار خراسان جنوبی بیان کرد: ساکنان شهرهای زیر 25 هزار نفر جمعیت که در هر نقطه واقع در محدوده شهر که زمین با کاربری مسکونی داشته باشند، از این تسهیلات بهره مند می شوند.

میرجعفریان افزود: شرط برخورداری افراد از این تسهیلات در شهرهای با جمعیت بیش از 25 هزار نفر مثل بیرجند این است که فرد بد مسکن باشد.

وی گفت: بد مسکن به افرادی اطلاق می شود که در حاشیه شهر یا در بافت فرسوده سکونت داشته یا زمینی در این محدوده در اختیار دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقشار کم درآمد متقاضی مسکن شهری به بنیاد مسکن مراجعه کنند

اقشار کم درآمد متقاضی مسکن شهری به بنیاد مسکن مراجعه کنند