مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 14:002020-10-29سياسي

کاهش حساسیت های کرونایی نگران کننده است/ معارفه فرماندار آمل


معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران، از کم شدن حساسیت های عمومی جامعه نسبت به افزایش وشیوع دوباره بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد.

- آمل-معاون سیاسی وامنیتی استاندارمازندران، از کم شدن حساسیت های عمومی جامعه نسبت به افزایش وشیوع دوباره بیماری کرونا ابراز نگرانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازداشته باشیم.

معاون سیاسی وامنیتی استاندار مازندران ادامه داد: اکنون همه کشور درگیر این بیماری هستیم و زندگی روزمره همه شهروندان را تحت تأثیرقرار داده است.

به درک مردم باید احترام گذاشت حسن نژاد در بخش دیگری با بیان اینکه امروز مردم نیازمند به درک هستند و نیازمند به این هستند که به درکشان از سوی مسئولان احترام گذاشته شود، گفت: این مهم باید از سوی مدیران دستگاه های اجرایی به عنوان یک دغدغه جدی و قابل پیگیری از سوی مسئولان باشد.

وی افزود: بنابرآمارهای رسمی، حدود 80 درصد مردم به نوعی متأثر و درگیراز بیماری کرونا هستند، گفت: در این وضعیت که باید با روحیه ومیل خدمت بیشتری در کنار مردم بود، که با کمک کردن در قالب تسهیلات بانکی و یا قالب های دیگر که کشور در حوزه کرونا در تحریم شدید و بیشتر از کشورهای دیگر در تنگنا قرار گرفته، حق مسئولیتی خود را در قبال مردم نشان دهیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کاهش حساسیت های کرونایی نگران کننده است/ معارفه فرماندار آمل

کاهش حساسیت های کرونایی نگران کننده است/ معارفه فرماندار آمل