مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:402020-10-29اقتصادي

دلیل آلودگی هوای اردکان را شفاف سازی و طبق قانون رفع می کنیم


رییس فراکسیون محیط زیست مجلس، حفاظت از منابع طبیعی را در حقیقت تلاش برای صرفه جویی در مصرف هزینه و افزایش درآمدهاست، گفت: دلیل آلودگی هوای اردکان را شفاف سازی و طبق قانون ساماندهی می کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردکان، سمیه رفیعی در ادامه سفر خود به استان یزد در جمع برخی از مسئولان استانی و شهرستانی با بیان این که محیط زیست منشأ بسیاری از عوامل توسعه ای است، اظهار کرد: تمام معادن، صنایع و کارخانجات مواد اولیه خود را از محیط زیست تأمین می کنند.

وی برنامه ریزی برای استفاده بلند از منابع زیست محیطی را ضروری دانست و افزود: امروز در دنیا بزرگترین فعالین اقتصادی سعی بر حفظ محیط زیست دارند و برای پایداری بیشتر آن تلاش می کنند.

رییس فراکسیون محیط زیست و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: حفاظت از منابع طبیعی در حقیقت تلاش برای پایداری انرژی، صرفه جویی در مصرف هزینه و افزایش درآمد است.

رفیعی در ادامه با اشاره به ظرفیت های صنعتی استان یزد به ویژه شهرستان اردکان، تصریح کرد: چالش های حوزه صنعت و محیط زیست در شهرستان اردکان را به شیوه قانونی و مبتنی بر دانش کارشناسی بررسی و مورد ارزیابی قرار می دهیم.

وی برخورداری از محیط زیست سالم و هوای پاک را مطالبه به حق مردم اردکان دانست و بیان کرد: بررسی این موضوع که کدام صنعت چه میزان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل آلودگی هوای اردکان را شفاف سازی و طبق قانون رفع می کنیم

دلیل آلودگی هوای اردکان را شفاف سازی و طبق قانون رفع می کنیم