مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 13:152020-10-29بين الملل

معارض عربستانی: احتمال ترور بن سلمان در صورت اعلام سازش با اسراییل وجود دارد


یک استاد دانشگاه و مخالف دولت سعودی، عدم علنی کردن عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی را ترس بن سلمان از ترور خود، آن هم درون کاخ سلطنتی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، خانم مضاوی الرشید پژوهشگر و معارض عربستانی در یادداشتی نوشت که محمد بن سلمان ولی عهد سعودی نه از ترس ایران یا قطر یا ترور به دست مردم عربستان، بلکه از ترس کشته شدنش در داخل کاخ خود، در خصوص سازش با رژیم صهیونیستی تردید دارد.

او در وبسایت میدل ایست آی نوشت که ترس و وحشت بن سلمان از داخل کاخ خود نشأت می گیرد و تاریخ خاندان سعودی پر از درگیری های داخلی است و تلاش هایی که برای افزایش سطح نفوذ و نقض سنت های پیشین صورت می گیرد، همواره این اختلافات و درگیری ها را شعله ورتر کرده است.

الرشید افزود: بدترین سناریو برای ولی عهد سعودی این است که او پادشاهی باشد که اجماع داخل خاندان حاکم را از بین برده و مخالفان خود را تحقیر کند .

او در خصوص مسأله سازش با رژیم صهیونیستی گفت که این موضوع در دایره اختلافات داخلی در میان خاندان حاکم مطرح نیست اما بن سلمان با این کار خشم علیه خود را در داخل کاخ دو چندان خواهد کرد.

 به گفته این استاد دانشگاه، ولی عهد عربستان سعودی عجله ای برای علنی کردن روابط با رژیم اسراییل ندارد و تا جایی که می تواند، این رابطه را غیر رسمی و غیر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

معارض عربستانی: احتمال ترور بن سلمان در صورت اعلام سازش با اسراییل وجود دارد

معارض عربستانی: احتمال ترور بن سلمان در صورت اعلام سازش با اسراییل وجود دارد