مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-29اقتصادي

اختصاص 2.5 میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنات های فولاد محله


معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار سمنان بابیان اینکه 2.

5میلیارد ریال برای لایروبی قنات های فولاد محله اختصاص یافت، گفت: دستگاه های اجرایی برای رفع مشکلات این منطقه همکاری کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، منوچهر فخری بعدازظهر پنجشنبه در جلسه بررسی مشکلات اهالی منطقه فولاد محله و بازدید میدانی از منازل خسارت دیده ناشی از بالا آمدن سطح آب اظهار داشت: دو میلیارد و 500 میلیون ریال برای لایروبی قنات در فولاد محله اختصاص یافت.

وی بابیان اینکه 500 میلیون ریال از این اعتبار از محل ماده 58 اعتبارات اداره کل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری سمنان اختصاص یافته است، افزود: تاکنون برخی از مشکلات زیرساختی ناشی از بالا آمدن آب در منطقه در روزهای گذشته برطرف شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سمنان با تأکید بر اینکه از محل ماده 16 هم اعتباراتی از سوی اداره کل مدیریت بحران استانداری سمنان برای لایروبی قنات و رفع دیگر مشکلات زیرساختی روستای فولاد محله در نظر گرفته شده است، خاطرنشان کرد: برای لایروبی قنات بیل مکانیکی از سوی شرکت آب منطقه ای سمنان تأمین خواهد شد.

فخری بیان کرد: اداره کل مدیریت بحران استانداری پیگیری های لازم را برای هماهنگی دستگاه های اجرایی استان برای تسریع در رفع مشکل اهالی روستای فولاد محله انجام دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختصاص 2.5 میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنات های فولاد محله

اختصاص 2.5 میلیارد ریال اعتبار برای لایروبی قنات های فولاد محله