مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-29سياسي

قضات، وکلا وکارمندان قضایی بازداشت شده اخیر همگی مربوط به تهرانند


سخنگوی قوه قضاییه درباره دستگیری 28 نفر از کارمندان دستگاه قضایی توضیحاتی ارائه داد و گفت: قضات، وکلاوکارمندان قضایی بازداشت شده اخیر همگی مربوط به تهرانند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، غلامحسین اسماعیلی امروز در گفت وگوی زنده با شبکه خبر با تأکید بر اینکه سلامت دستگاه قضا در زمره برنامه های اولویت دار قوه قضاییه در دوره تحول است، گفت: با اقدامات گسترده در حوزه پیشگیری، رصد و نظارت عملکردها و شناسایی موارد تخلف و نیز با هدف برخورد قاطع و بدون ملاحظه با متخلفین، جمعی از کارمندان دستگاه قضا دستگیر شدند.

وی افزود: بر این اساس هفته گذشته با اقدامات جدید مرکز حفاظت و اطلاعات قوه قضاییه تعدادی از متخلفین تحت تعقیب قرار گرفته و بازداشت شدند.

این بازداشتی ها شامل 28 نفر از کارمندان سازمان ثبت اسناد و املاک کشور و نیز دادگستری و همچنین 19 نفر از وکلای دادگستری هستند.

اسماعیلی با گفتن اینکه افراد بازداشتی به نوعی مبادرت به کلاهبرداری می کردند، گفت: این افراد امکان دست بردن در پرونده را نداشتند و با دادن وعده و وعید، از اصحاب پرونده وجوهی را دریافت می کردند.

وی تأکید کرد: قضات، کارمندان، ضابطان، وکلا و کارشناسان رسمی دادگستری که زنجیره تضمین کننده سلامت در جامعه هستند، باید از سلامت برخوردار بشناسند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قضات، وکلا وکارمندان قضایی بازداشت شده اخیر همگی مربوط به تهرانند

قضات، وکلا وکارمندان قضایی بازداشت شده اخیر همگی مربوط به تهرانند