مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:552020-10-29اقتصادي

50 واحد مسکونی در فولاد محله با بالا آمدن آب دچار خسارت شد


مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان بابیان اینکه 50 واحد مسکونی در فولاد محله با بالا آمدن آب دچار خسارت شد، گفت: تأمین اعتبار و پرداخت تسهیلات به افراد خسارت دیده در دستور کار است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا فلاحی بعدازظهر پنجشنبه در بازدید میدانی مسئولان استانی از روستای فولاد محله و نشست بررسی و پیگیری رفع مشکلات این روستا اظهار داشت: بر اساس ارزیابی های انجام شده، افزون بر 50 واحد مسکونی به دلیل بالا آمدن آب در روستای فولاد محله دچار خسارت شد.

وی افزود: پیگیری های لازم برای تأمین اعتبار و پرداخت تسهیلات به صورت اعتباری یا تأمین مصالح برای ساخت یا نوسازی واحدهای مسکونی خسارت دیده روستای فولاد محله انجام می شود و به هیچ عنوان نگرانی برای پرداخت تسهیلات برای بازسازی و ساخت واحدهای مسکونی در روستای فولاد محله وجود ندارد.

مدیرکل بنیاد مسکن استان سمنان با تأکید بر اینکه بنیاد مسکن به تعهدات خود برای رفع مشکلات اهالی منطقه پایبند خواهد بود، خاطرنشان کرد: شرکت آب منطقه ای سمنان گزارشی از وضعیت بالا آمدن آب در روستای فولاد محله برای اجرای طرح های زیرساختی و جلوگیری از بروز حوادث این چنینی به اداره کل بنیاد مسکن استان سمنان ارائه دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

50 واحد مسکونی در فولاد محله با بالا آمدن آب دچار خسارت شد

50 واحد مسکونی در فولاد محله با بالا آمدن آب دچار خسارت شد