مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:402020-10-29اقتصادي

فعالان گردشگری برای دریافت تسهیلات جدید کرونایی ثبت نام کنند


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: دستورالعمل جدید بسته حمایتی بخش گردشگری به این اداره کل ابلاغ شده است و فعالان گردشگری درباره نحوه ثبت نام برای دریافت این تسهیلات بانکی باید هر چه سریع تر در سامانه های راهنمایان .

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی گفت: دستورالعمل جدید بسته حمایتی بخش گردشگری به این اداره کل ابلاغ شده است و فعالان گردشگری درباره نحوه ثبت نام برای دریافت این تسهیلات بانکی باید هر چه سریع تر در سامانه های راهنمایان گردشگری و دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری به نشانی ta.

mcth.

ir و سایر واحدها در سامانه تاسیسات گردشگری موسوم به جانا به نشانی myst.

mcth.

ir مراجعه و ثبت نام کنند.

یوسف بیدخوری در گفت وگو با ایسنا در این باره اظهار کرد: این تسهیلات شامل تمام افرادی است که پروانه بهره برداری یا مجوز فعالیت از اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی دارند.

این تسهیلات بر خلاف تسهیلات قبلی بیشتر با نگاه بنگاه محوری بوده و هریک از تاسیسات گردشگری و یا افراد فعال در هتل ها، هتل آپارتمان ها، میهمان پذیران، اقامتگاه های بوم گردی، خانه مسافرها، مجتمع های گردشگری، رستوران بین راهی، سفره خانه سنتی، دفاتر خدمات مساف


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فعالان گردشگری برای دریافت تسهیلات جدید کرونایی ثبت نام کنند

فعالان گردشگری برای دریافت تسهیلات جدید کرونایی ثبت نام کنند