مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:152020-10-29پزشكي

روزانه 20 درصد به آمار کرونای کرمان افزوده می شود


رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمان از افزایش 20 درصدی آمار کرونا به صورت روزانه در استان کرمان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازدر سطح بیمارستان های استان در حدود 800 نفر بود که نشان می دهد شدت بیماری در موج دوم نسبت به موج سوم سبک تر بوده است.

در پیک سوم بیماری 1000 مورد بستری در بیمارستان های استان داریم و بیماران بستری در این دوره نیز نسبت به دوره قبل بدحال تر هستند که لازم است جدی تر به این مسأله توجه کنیم.

رشیدی نژاد تصریح کرد: در حال حاضر در سطح استان 974 نفر به دلیل بیماری قطعی کووید 19 و بیماری های تنفسی در بیمارستان های استان بستری هستند که 60 درصد جواب تست PCR آنها مثبت اعلام شده و بقیه هم به تشخیص پزشک، مبتلا به کرونا می باشند که از این آمار حدود 170 نفر در بخش های مراقبتی ویژه بستری بوده که نیمی از آنها به دستگاه تنفس مصنوعی متصل هستند.

روزانه 200 نفر در کرمان به دلیل ابتلاء به کرونا بستری می شوند وی گفت: در موج سوم بیماری در استان به طور متوسط بین 180 تا 200 بیمار به صورت روزانه در بیمارستان های استان بستری می شوند که متأسفانه تعداد ترخیصی های روزانه ما کمتر از موارد بستری است ضمن اینکه روزانه 20 درصد به بیماران بستری شده در بیمارستان های استان افزوده می شود و اگر این روند ادامه داشته باشد قطعاً با کمبود تخت بیمارستانی در روزهای آینده مواجه خواهیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روزانه 20 درصد به آمار کرونای کرمان افزوده می شود

روزانه 20 درصد به آمار کرونای کرمان افزوده می شود