مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 12:002020-10-29حوادث

سارق مسلح با شلیک به پای 2 کارگر گریخت


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باندی خبر داد که در جنوب تهران با شلیک به پای دو کارگر، مرتکب سرقت مسلحانه شده بودند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، بیست و یکم شهریور ماه امسال مرد جوانی در تماس با مرکز فوریتهای پلیسی 110، مأموران را در جریان وقوع سرقت مسلحانه منجر به مصدومیت دو نفر از کارگران در ساختمانی نیمه‌کاره در محدوده نواب توسط سه مرد ناشناس قرار داد.

با حضور مأموران کلانتری 112 ابوسعید در محل و تأیید خبر اولیه، بلافاصله تیمی از کارآگاهان مجرب اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه راهی محل شدند که در بررسی اولیه مشاهده شد دو مرد جوان که کارگر ساختمان نیمه‌کاره هستند از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مصدوم شده‌اند.

شاهدان ماجرا در تحقیقات اولیه عنوان کردند: ما 9 کارگر ساختمانی هستیم که در این ساختمان کار می‌کنیم و شبها نیز در اینجا می‌مانیم، در زمان وقوع سرقت ساعت دو بامداد، سه مرد ناشناس با همراه داشتن دو قبضه سلاح گرم و یک گاز اشک‌آور وارد ساختمان شدند و با معرفی خود به عنوان پلیس، اموالی از قبیل موبایل، وجه نقد و کارت عابر بانک را سرقت کردند که در همین حین دو دوستمان با آنها درگیر شدند که با تیراندازی سارقان، از ناحیه پا مصدوم شدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سارق مسلح با شلیک به پای 2 کارگر گریخت

سارق مسلح با شلیک به پای 2 کارگر گریخت