مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:452020-10-29حوادث

انهدام باند سارقان مسلح ساختمان نیمه کاره در تهران


معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان مسلح که در جنوب تهران با مصدومیت 2 کارگر اموال، کارگران ساختمان نیمه کاره را در جنوب تهران سرقت کرده بودند، - معاون مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری اعضای باند 5 نفره سارقان مسلح که در جنوب تهران با مصدومیت 2 کارگر اموال، کارگران ساختمان نیمه کاره را در جنوب تهران سرقت کرده بودند، خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرهنگ کارآگاه مرتضی نثاری گفت: 21 شهریور ماه امسال مرد جوانی با مرکز فوریت های پلیسی 110 تماس گرفت و ماموران را در جریان وقوع سرقت مسلحانه منجر به مصدومیت 2 تن از کارگران در ساختمانی نیمه کاره در محدوده نواب توسط 3 مرد ناشناس قرار داد.

وی افزود: با حضور مأموران کلانتری 112 ابوسعید در محل اعلامی و تأیید خبر اولیه بلافاصله تیمی از کارآگاهان مجرب اداره یکم مبارزه با سرقت مسلحانه راهی محل شدند که در بررسی اولیه مشاهده شد دو مرد جوان که کارگر ساختمان نیمه کاره هستند از ناحیه پا مورد اصابت گلوله قرار گرفته و مصدوم شده اند.

این مقام انتظامی ابراز داشت: شاهدان ماجرا در تحقیقات اولیه اظهار داشتند، ما 9 کارگر ساختمانی هستیم که در این ساختمان کار می کنیم و شب ها نیز در اینجا می مانیم در زمان وقوع سرقت ساعت 2 شب 3 مرد ناشناس با همر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انهدام باند سارقان مسلح ساختمان نیمه کاره در تهران

انهدام باند سارقان مسلح ساختمان نیمه کاره در تهران