مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 11:252020-10-29پزشكي

احتمال مثبت بودن آزمایش کرونا پس از بهبودی


پژوهشگران ایتالیایی در بررسی جدیدی دریافتند که 17 درصد بیماران مبتلا به کووید-19، پس از بهبودی نیز می توانند حامل قطعات کروناویروس باشند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک و به نقل از ایسنا بررسی جدید پژوهشگران ایتالیایی، اطلاعات جدیدی را در مورد کروناویروس ارائه می‌دهد.

پژوهشگران در این پروژه، به بررسی این موضوع پرداختند که پس از بهبودی بیماران مبتلا به کووید-19، چه اتفاقی برای آنها می‌افتد و تصمیم گرفتند تاثیر ویروس را بر بدن این بیماران ارزیابی کنند.

نتایج بررسی آنها نشان داد آزمایش حدود 17 درصد از بیماران تحت بررسی که گمان می‌رفت کاملا بهبود یافته‌اند، در بررسی‌های بعدی مثبت بوده است.

احتمال مثبت بودن نتیجه آزمایش بیمارانی که نشانه‌های تنفسی آنها به خصوص گلو درد و التهاب مخاط بینی هنوز ادامه دارد، بیشتر است.

این موضوع نشان می‌دهد که تداوم این دو نشانه نباید نادیده گرفته شود و در بیماران بهبود یافته کووید-19 نیز باید مورد ارزیابی قرار بگیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاز مدیکال‌اکسپرس، فرانچسکو لندی ، پژوهشگر ارشد این پروژه گفت: پزشکان و پژوهشگران بر مرحله حاد کووید-19 تمرکز کرده‌اند اما بررسی تاثیر این بیماری در بلندمدت نیز باید صورت بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

احتمال مثبت بودن آزمایش کرونا پس از بهبودی

احتمال مثبت بودن آزمایش کرونا پس از بهبودی