مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:452020-10-29سياسي

تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس های مجازی مدارس سمنان پخش شود


مدیرکل تبلیغات اسلامی استان سمنان بابیان اینکه تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس های مجازی مدارس استان باید پخش شود، گفت: نباید از فرهنگ اقامه نماز غفلت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی شکری پیش از ظهر پنجشنبه در جلسه ستاد اقامه نماز استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه با توجه به فضای کرونایی که در کشور حاکم است و از سویی آموزش در بستر فضای مجازی برگزار می شود، اظهار داشت: تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس های مجازی مدارس سمنان پخش شود.

وی افزود: نباید موضوع اقامه نماز مورد غفلت واقع شود بنابراین باید برنامه ها به گونه ای انجام شود تا نماز در نمازخانه یا مسجد برفرض بازگشایی مساجد اقامه شود.

رییس سازمان تبلیغات اسلامی استان سمنان با تأکید بر اهمیت ویژه آموزش روحانیون و امامان جماعت مدارس که در شبکه شاد برنامه اجرا می کنند، خاطرنشان کرد: ضرورت دارد آموزش در امر گسترش و ترویج نماز در دستور کار قرار گیرد.

ترویج واجب دینی با استفاده از ظرفیت های موجود مدیرکل صداوسیمای مرکز سمنان نیز در این جلسه بابیان اینکه مسئولیت اجرایی برگزاری اجلاسیه نماز تقسیم بندی و اعلام شود، اظهار داشت: رسانه ملی آماده اطلاع رسانی برای برگزاری اجلاسیه استانی نماز است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس های مجازی مدارس سمنان پخش شود

تولیدات هنری با محوریت نماز در کلاس های مجازی مدارس سمنان پخش شود