مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 10:052020-10-29دانش

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد علم و صنعت آغاز شد


دانشجویان نو ورود دانشگاه علم و صنعت از صبح روز امروز پنجشنبه 8 آبان ماه می توانند برای ثبت نام به سامانه گلستان به آدرس golestan.

iust.

ac.

ir مراجعه کنند.

- دانشجویان نو ورود دانشگاه علم و صنعت از صبح روز امروز پنجشنبه 8 آبان ماه می توانند برای ثبت نام به سامانه گلستان به آدرس golestan.

iust.

ac.

ir مراجعه کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا؛ دانشگاه علم و صنعت اعلام کرد با توجه به شرایط شیوع ویروس کرونا، کلیه فرآیندهای ثبت نام، اخذ واحد، ایجاد حساب کاربری کلاس ها و شرکت در کلاس های درسی نیم سال تحصیلی اول 1400-1399 به صورت غیرحضوری انجام می گیرد.

دانشجویان نو ورود دانشگاه علم و صنعت از صبح روز امروز پنجشنبه 8 آبان ماه می توانند برای ثبت نام به سامانه گلستان به آدرس golestan.

iust.

ac.

ir مراجعه کنند.

پس از اتمام فرآیند ثبت نام، دانشجویان نو ورود از صبح روز فردا(جمعه 9 آبان) می توانند واحدهای درسی خود را مطابق جداول دروس ارائه شده در خبر صفحه اول سایت هر دانشکده در سامانه گلستان اخذ کنند.

دانشجویان جدیدالورود علم و صنعت پس از انتخاب واحد و جهت ایجاد حساب کاربری با آدرس ایمیل دانشگاهی و آماده سازی شرایط برای شرکت در کلاس های غیر حضوری، دانشجویان نو ورود لازم است با مراجعه به سایت its.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد علم و صنعت آغاز شد

ثبت نام پذیرفته شدگان ارشد علم و صنعت آغاز شد