مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:252020-10-29دانش

مراکز تحقیقات دانشجویی مرزهای پژوهش بسیج را جلوتر بردند


معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی اعتقاد دارد که مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی، مرزهای قلمرو علمی و پژوهشی بسیج را فرسنگ ها جا به جا کرده و به جلو برده اند.

- ایسنا/فارس معاون پژوهش و فناوری سازمان بسیج دانشجویی اعتقاد دارد که مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی، مرزهای قلمرو علمی و پژوهشی بسیج را فرسنگ ها جا به جا کرده و به جلو برده اند.

حامد اقبالی پنجشنبه 8 آبان در جمع مسئولان حوزه های بسیج دانشجویی شیراز و کارکنان ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، با بیان اینکه مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی مرزهای قلمرویی بسیج را فرسنگ ها جلوتر برده اند، به دستاوردهای قابل توجه معاونت پژوهش و فناوری بسیج دانشجویی کشور اشاره و اضافه کرد: جذب دانشجویان تحصیلات تکمیلی در بسیج نیز افزایش پیدا کرده که یکی از دلایل آن فعالیت های پژوهشی و فناوری در این مجموعه است.

سرمایه انسانی شایسته را یکی از عوامل پیشرفت و توسعه برشمرد و گفت: بسیج دانشجویی جوانانی مستعد، نخبه و دارای روحیه جهادی و انقلابی را دارد که وارد عرصه علم و فناوری شده اند.

وی با اشاره به رویکرد مسئله محوری بسیج دانشجویی در عرصه پژوهش و فناوری، هسته ها و مراکز تحقیقاتی را بستری برای این موضوع دانست و افزود: برای پیشرفت مراکز تحقیقاتی بسیج دانشجویی و رسیدن به اهداف آن ها، نیاز ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراکز تحقیقات دانشجویی مرزهای پژوهش بسیج را جلوتر بردند

مراکز تحقیقات دانشجویی مرزهای پژوهش بسیج را جلوتر بردند