مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 09:202020-10-29سياسي

دادستان بافق؛ هماهنگی بین بخشی لازمه پیشگیری از وقوع جرم است


دادستان عمومی و انقلاب شهرستان بافق گفت: همکاری و تعامل دستگاه های مختلف علاوه بر بالا رفتن احساس امنیت در جامعه در کاهش وقوع جرم بسیار موثر است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بافق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دادگستری مرکز استان، چمران بهارلویی در جلسه پیشگیری از وقوع جرم این شهرستان اظهار کرد: برخورد و پیشگیری از جرم،  وظیفه دستگاه قضایی بوده و همه نهاد ها نیز باید برای کاهش جرم در جامعه تعامل و همکاری لازم را داشته باشند.

وی در رابطه با معضلات پیش در روی ادارات در خصوص همکاری های لازم برای کاهش وقوع جرم افزود: بزرگترین معضلات پیش روی ادارات، بروکراسی و نامه نگاری های اداری بوده که با رفع کردن این مسائل می توان مشکلات مربوط به حوزه شهری خصوصاً پیشگیری از وقوع بسیاری از جرایم را با تعاملات خوب، سازنده و با برنامه ریزی هدفمند و پیگیری های مستمر، مرتفع نمود.

دادستان عمومی و انقلاب بافق در خصوص جمع آوری متکدیان از سطح این شهر تصریح کرد: حضور  متکدیان در این شهرستان با توجه به پیشینه مذهبی و دینی بافق، چهره شهر را دگرگون ساخته و این امر باعث بروز برخی جرایم شده و مزاحمتهایی در برخی اوقات مردم برای مردم شده که در این راستا باید با شناسایی و غربال گری و یافتن علت تکدی، در رفع مشکلات آنان تلاش کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دادستان بافق؛ هماهنگی بین بخشی لازمه پیشگیری از وقوع جرم است

دادستان بافق؛ هماهنگی بین بخشی لازمه پیشگیری از وقوع جرم است