مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 08:252020-10-29فرهنگي

مرور محبوب ترین فیلم های کلاسیک جهان در رادیو نمایش


تعدادی از فیلم های کلاسیک برگزیده قرن بیستم با اجرای مریم نشیبا گوینده و مجری پیشکسوت رادیو و تلویزیون در برنامه «جعبه موسیقی» رادیو نمایش پخش می شوند.

- تعدادی از فیلم های کلاسیک برگزیده قرن بیستم با اجرای مریم نشیبا گوینده و مجری پیشکسوت رادیو و تلویزیون در برنامه جعبه موسیقی رادیو نمایش پخش می شوند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی رادیو نمایش، برنامه جعبه موسیقی که به تحلیل فیلم و موسیقی اختصاص دارد، 10 فیلم برتر سینمای کلاسیک را از هفته آینده بررسی می کند.

در این برنامه تحلیل موسیقی و داستان فیلم به شکلی جذاب برای مخاطب روایت می شود تا ظرفیت های پیوند موسیقی و فیلم و نحوه استفاده از موسیقی برای افزایش غنای فیلم های سینمایی مشخص شود.

این برنامه که با تحلیل های دقیق فیلم و موسیقی توسط نویسنده، منتقد فیلم و موسیقی، صبارادمان نگاشته شده است به شکل ویژه 10 فیلم برتر سینمای کلاسیک جهان را بررسی می کند.

تهیه کنندگی مجموعه جعبه موسیقی را انسیه سمیع پور بر عهده دارد و مریم نشیبا گوینده توانا و شهیر ایرانی نیز همه روزه آن را اجرا خواهد کرد.

در دهه فیلم های کلاسیک برنامه جعبه موسیقی که از روز 10 آبان آغاز می شود و تا 21 آبان (از شنبه تا چهارشنبه هر هفته) ادامه دارد، به ترتیب به فیلم های پاپیون ، پدرخوانده ، دکتر ژیواگو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مرور محبوب ترین فیلم های کلاسیک جهان در رادیو نمایش

مرور محبوب ترین فیلم های کلاسیک جهان در رادیو نمایش