مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:452020-10-29بين الملل

انتخابات 2020 آمریکا؛ وزیر خارجه در دولت بعدی چه کسی خواهد بود؟


جو بایدن، نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور طی هفته های گذشته در اکثر نظرسنجی ها محبوبیت بیشتری از دونالد ترامپ داشته است.

- جو بایدن، نامزد حزب دموکرات آمریکا در انتخابات ریاست جمهوری این کشور طی هفته های گذشته در اکثر نظرسنجی ها محبوبیت بیشتری از دونالد ترامپ داشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از یورو نیوز، هر چند در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده کسب اکثریت آرای کالج الکترال ملاک است اما نتایج نظرسنجی ها از ایالت های کلیدی نیز از رقابت فشرده جو بایدن با رییس جمهوری کنونی آمریکا حکایت دارد.

این در حالیست که چهارسال پیش نامزد دموکراتها در نظرسنجی ها از رقیب جمهوری خواه خود پیش بود ولی در نهایت این دونالد ترامپ بود که به کاخ سفید راه پیدا کرد.

باید منتظر ماند و دید روز 20 ژانویه (اول بهمن) کدامیک در نهایت سوگند خواهد خورد.

با این حال و در گرما گرم این رقابت انتخاباتی آنچه در گزارش های برخی رسانه های آمریکایی دیده می شود این است که از هم اکنون رقابت در حزب دموکرات و حلقه نزدیکان جو بایدن برای تصاحب مقام های مهم در دولت احتمالی او آغاز شده است.

معاون پیشین باراک اوباما برای انتخاب وزیر خارجه دولت احتمالی خود علاوه بر سابقه گزینه های موردنظرش احتمالا معیارهایی دیگری همچون بخت نامزد سمت وزارت خا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخابات 2020 آمریکا؛ وزیر خارجه در دولت بعدی چه کسی خواهد بود؟

انتخابات 2020 آمریکا؛ وزیر خارجه در دولت بعدی چه کسی خواهد بود؟