مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:252020-10-29اقتصادي

312 فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجوی بوشهری توزیع می شود


مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر از اهداء و توزیع 312 فقره جهیزیه میان نوعروسان تحت حمایت، همزمان با سالروز ولادت پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) خبر داد.

- به گزارش  خبرگزاری فارس در بوشهر، احمد لطفی، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه یکی از رسالت های مهم کمیته امداد تامین کمک هزینه ازدواج جوانان تحت حمایت است، گفت: کمک به تأمین جهیزیه و هزینه ازدواج مددجویان تحت حمایت و اقشار نیازمند از جمله اقدامات حمایتی این نهاد برای تحکیم بنیان خانواده است.

 مدیر کل کمیته امداد استان بوشهر افزود: از ابتدای سال جاری تا کنون بیش از 366 فقره کمک هزینه ازدواج به ارزش 21 میلیارد ریال در زمینه کمک به امر ازدواج جوانان تحت حمایت بصورت جهیزیه کالا و نقدی بصورت بلاعوض پرداخت شده است که بیش از  هفت میلیارد از این مبلغ از محل مساعدت های مردمی بوده است.

وی گفت: همزمان با سالروز میلاد حضرت نبی اکرم(ص) و امام جعفر صادق(ع) 312 فقره جهیزیه کالا به ارزش ریالی بیش از 31 میلیارد ریال در بین نوعروسان تحت حمایت توزیع می شود.

لطفی با بیان اینکه تأمین مخارج ازدواج و جهیزیه یکی از مهم ترین دغدغه های اصلی نیازمندان در شرف ازدواج به شمار می رود، عنوان کرد: کمیته امداد با حمایت و کمک خیرین می تواند خدمات بهتری به این قشر از جامعه ارائه دهد و موجبات تشکیل زندگی مشترک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

312 فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجوی بوشهری توزیع می شود

312 فقره جهیزیه میان نوعروسان مددجوی بوشهری توزیع می شود