مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 8 آبان 1399 ساعت 07:202020-10-29اقتصادي

وام مسکن در قدرت خرید تاثیری ندارد


مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران گفت : سیاست های توسعه ای در بخش مسکن ناکارآمد است و بحث کاهش قیمت مسکن مطرح نیست.

- خشایار باقرپور مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران درباره سیاست گذاری های حوزه مسکن برای افزایش سقف وام مسکن و اینکه آیا امکان دارد قیمت ها به گذشته بر گردد یا خیر گفت : بحث برگشت قیمت ها منتفی است و اساساً در اقتصاد ما مسبوق به سابقه نیست.

وی در ادامه افزود : مسکن مانند بسیاری از حوزه های سرمایه ای متاثر از بازار ارز است و شاید بازار مسکن آخرین بازار سرمایه باشد که از نوسانات ارز متاثر می شود.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران که در رادیو اقتصاد صحبت میکرد همچنین تصریح کرد : قیمت کنونی مسکن مربوط به 6 ماه قبل است که دلار 23 یا 24 هزار تومان بود.

باقرپور تاکید کرد: بازار مسکن برای افزایش قیمت همچنان ظرفیت دارد که نبود قدرت خرید جامعه این مسئله را به تاخیر انداخته است.

مدیر عامل اتحادیه تعاونی های عمرانی شهر تهران در ادامه این گفت و گوی رادیویی درباره تسهیلات برای خرید مسکن در قالب وام گفت : مهمترین سوال این است که آیا وام به عنوان یک راه حل می تواند جایگاه داشته باشد؟ وی گفت، معتقدم وام مسکن مهمترین نقشی که می تواند در بازار ایجاد کند ایجاد شوک یا موج افزایش قیمت است و یکی از موث


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وام مسکن در قدرت خرید تاثیری ندارد

وام مسکن در قدرت خرید تاثیری ندارد